Booking i skyen

Posted by Monica Kvaale on Mar 9, 2022 11:26:07 AM

Foss Snekkeri ble stiftet i 1955 av snekkermester Magnar Foss. Fra første stund har kvalitet og en løsningsorientert innfallsvinkel til kundens behov vært et mål i arbeidet. Når sønnen, Morten Foss, tok over driften, ble det også økt fokus på automasjon og bruk av data. Allerede i 1984 fikk de et datasystem som laget pristilbud basert på planløsninger. I dag huser fabrikken, som befinner seg i et skjæringspunkt mellom industri og håndverk, 30 ansatte som jobber med produksjon, salg og design av kjøkken, garderobe og baderomsinnredninger. Alt bygges, bearbeides og leveres fra fabrikken, og kundene kommer fra hele Norge.

 

_A4A7455

Gøril Åmot Jordet er både teamleder på salg og interiørdesigner ved Fossline, og hun har full kontroll på alle ledd i produksjonen, noe som er veldig nyttig når kunden er ute etter spesielle løsninger.
 

Siden 1955 har snekkeriet på Å i Meldal spesialisert seg på kjøkken og innredninger til hjem - det å kunne møte kunden, drodle ideer, og se på planløsninger og materialvalg sammen, har alltid vært en viktig del av prosessen. Når Covid inntraff ble det umulig for Foss snekkeri å møte alle kundene ansikt til ansikt. Over natten måtte de tenke nytt, få på plass en digital arena for møter, og dette ble starten på vårt samarbeid med Foss snekkeri.

 

Gå til Foss booking side


Microsoft bookings ble løsningen, og nå har Foss en portal på hjemmesiden, hvor alle kunder har tilgang til en kalender som viser tilgjengeligheten på interiørdesignerne. Slik kan kunden selv kan booke tid for møte, et digitalt møte gjennom Teams eller fysisk i showrommet.

 

_A4A7422-1

Etter 15 år som medarbeider i Foss så er Gøril på fornavn med alle. Her er deres egen kjøkkenmontør, Eivind Kjerstad, innom produksjonslokalene.

 

''Bookingløsning fungerer så godt! Terskelen for å booke møte med oss har blitt lavere, og det siste året har vi hatt 160 personer som har booket møte med oss gjennom portalen på hjemmesiden. Kalenderen er synkronisert, og på denne måten frigis mye tid for både oss og kunder, vi slipper dansen med å finne et tidspunkt som passer begge parter. All vår tilgjengelighet ligger i kalenderen til enhver tid.''  

Gøril Åmot Jordet,

Teamleder salg og interiørdesigner ved Foss snekkeri/ Fossline kjøkken

 

 

_A4A7314

 

Med mange prosjekter på gang samtidig, så er administrasjonen og interiørdesignerne ved Foss snekkeri avhengig av å kunne kommunisere og samhandle på tvers av geografisk lokasjon. Enkelte dager jobber de fra lokalene på Å, mens andre dager er de f.eks. på befaring i et hytteprosjekt, og da er det ekstra fint å kunne kombinere den hybride arbeidshverdagen med digitale møter langs veien. 

Microsoft bookings i kombinasjon med Bizteks tjeneste Digital arbeidsplass med Microsoft 365, er løsningen som gjør det hele sømløst og produktivt.

Se flere bilder fra Foss Snekkeri nederst i artikkelen.

 

Biztek har levert følgende tjenester til Foss snekkeri: 

  • MS bookings
  • Moderne digitale tjenester via M365 Digital Arbeidsplass 

Ta kontakt om du har spørsmål rundt MS Bookings eller Digital arbeidsplass. Våre rådgivere hjelper deg gjerne!

 

Kontakt oss

 

_A4A7400

Det er full aktivitet i hele produksjonslokalet. Her blir skrog montert og fronter preppet for lakkering.

_A4A7332

 

_A4A7478

Hege Hoel og Gøril jobber begge som interiørdesignere for Fossline, og har lang fartstid hos Foss snekkeri.

 

fossline kjøkken

Det som kjennetegner Fossline er moderne innredninger med innovative løsninger, og et høyt fokus på å møte kundens behov.

 

 

_A4A7364

Med kun 3-5 ukers levering, er det alltid høy aktivitet i produksjonen. Her står skrog til kjøkken klare for ferdigstilling og utkjøring.

Topics: Kundereferanser